Nyt betalingssystem for mellemværender

07.02.24
Biblioteket er overgået til et nyt betalingssystem for gebyrer og erstatninger.

Fra og med d. 2. april, har Rebild Bibliotekerne opgraderet til et nyt betalingssystem for mellemværender. Det betyder at alt mellemværende til biblioteket overgår til Rebild Kommunes opkrævningssystem. Formålet er at samle alle betalinger til kommunen ét sted.

Fremover vil du derfor kunne se og betale gebyrer og erstatninger på ”Mit Betalingsoverblik”. Du logger på med MitID.

Hvis du er fritaget for digital post, kan du dog stadig betale på biblioteket i den betjente åbningstid.

Bemærk at der kan gå op til 72 timer før din betaling kan ses på bibliotekets hjemmeside og i appen. Derfor vil du kunne opleve, at der stadig vises mellemværende på din konto, når du logger ind på rebildbib.dk.

Klik her for yderligere information, samt adgang til Mit Betalingsoverblik

Har du spørgsmål til årsagen til din regning kan du ringe til biblioteket på 99 88 77 40. Hvis du derimod har spørgsmål til selve betalingen kan du kontakte kommunens økonomiafdeling på 99887561.